سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبادا که بدگمانی بر تو چیره شود که [در این صورت] میان تو و هیچ دوستی، رابطه دوستانه ای برجای نمی گذارد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----7065---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----3-----
جاده عشق

 

نویسنده: حسین
سه شنبه 88/11/27 ساعت 1:25 عصر

من اسمان را پشت پنجره ی تنهاییم می بینم


و صدای رویش برگ های مرده را در باغ کوچک حیاتم


از تیک تیک یاعت انتظار اتاقم می شنوم


من در اینه ی تکرار لحظه هایم


جنبش برگ های  باغ تنهایی را


درکنار رنگین کمانی از خوشبخی


و اغاز لحظه ی شادی را


در عمق نفس های خاک


حس می کنم


صدای تپش پاکی می اید


من به شوق و صداقت خاک


 ایمان می اورم


و به روح سعادت


در محفل هستی


و وسعت برگ های شاتوت حیات


من به خدایی که  مهربانی باران را به خاک بخشید


و زندگی


وبودن را در عمق وجودش جای داد


ایمان می اورم


و من


صدای خنده ی یاس باغچه ام را


که سرمست بود از تولد شقایق


با سرودی از دوستی


که ابر محبت می نواخت.


من در سایه ی ابر محبت ایمان اوردم.


ایمان اوردم


به محبت


ایمان اوردم


به دوستی


من ایمان اوردم


به عشق


 


 


 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • حکایت عشق.......!
    شورش
    با ورود خود کلبه ی فقیرا نه ام را مزین ساختید
    من تنهایم
    با تو ام
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •